tisdag 4 december 2007

Ånej ånej,

här satt jag med faran över vimpeln och viftade. -Här var det fritt från kräksjuka! Wiiiieeee...hurra! BANG! Nu ligger K i sängen och tokfryser. Inget gott tecken. Jag som verkligen trodde att jag klarat mig från kräkshelvetet. Nu är det bara att fortsätta att ducka. Jag kan bara inte föda oralt. Inte ens för att få rekordstämpeln av Gillis.

Det sägs att man ska dricka cola när man är magsjuk eller är det bara ett reklamtrick från deras sida? Jag sitter iallafall och tokdricker julmust, i förebyggande syfte. Hur bra är det egentligen för bebisen? Bättre än att behöva bli född genom min mun skulle jag tro.

Jag var tvungen att ringa till Cecilia idag för att avboka, hon sticker en massa nålar i mig ungefär 2 gånger i veckan. Jag älskar det och har blivit beroende. Kommer jag att klara mig till nästa gång? Akupunkturen är min räddning och vetekudden. De gör denna foglossning lite mildare.

Nu är det "bara" 10 veckor kvar. På grund av foglossningen har jag inte kunnat njuta av denna stora runda härliga mage. Tyvärr är det lite så att jag nästan önskar att den här bebisen kommer för tidigt precis som A. Han kom i v. 37. Det var lagom. Men sen är jag så ruskigt nyfiken på bebisen också.

Undra vem det är som ligger där inne och sparkar och möblerar om mina organ. Just nu är det full aktivitet där inne. Julmusten?

Inga kommentarer: