söndag 7 december 2008

Blocketklipp

Tjiho vilket klipp jag gjort. Det är mitt första blocketklipp. Å jäklar vilket första klipp sen.

För 400 pix blev den här skönheten min. Det är ju sannerligen Otroligt. Det är ju nästan så man undrar om säljaren vet vad hon säljer och om hon egentligen vet vad den kostar i butik. Jag vet, att om jag skulle gå och handla denna bokhylla idag i Norrgavels butik skulle jag få betala 3.600 kronor. Även fast jag pratat med säljaren, och hon försäkrar att det är en Norrgavel bokhylla och att hon bara vill ha 400 hundra för den, så är det är knappt att jag tror att det är sant.

Nu har jag visserligen inte sett den och kommer inte att se den förrän den har transporterats av underbara Malin ända från Malmö. Men så jäkla förstöd kan den ju inte vara.

Just i denna stund går min underbara Malin med bokhyllan under armen. Så allt är sant. Bokhyllan är min. Tjihooo...

Tack Malin för att du kunde hämta den åt mig. :D

1 kommentar:

Kajsa sa...

Nämen, vad roligt. Känner inte alls till hyllan, men är du glad så blir jag glad. :)