onsdag 25 juni 2008

FÖRLÅT BRORSAN!!!

Jag visste inte att det skulle vara en överraskning. Förlåt alla brorsans arbetspolare. Förlåt att jag sabbade överraskningspartyt. Jag skyller ifrån mig och pekar på din fru kära bror. Hon berättade men sa inte att det hemligt.

Så nu hoppas jag att du var jäkligt duktig på att spela förvånad när alla stormade in på kontorsrummet för att ta ut dig på en helkväll. Att du lika förvånat och med blossande kinder sa, ojoj va tokigt och jag som trodde att jag skulle hem och tvätta.

Gjorde du det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att "hänga med grabbarna" tolkar jag som att vara med kompisarna så jag hade inte en aning. Det e lugnt :)

Mija sa...

Hahaha fast först så frågade jag faktiskt om du skulle ut med jobbet, men när jag märkte att du inte riktigt var med så fattade jag att det var en överaskning och slätade ut det med ut med grabbarna. :)