lördag 25 oktober 2008

Mission completed

Jag har precis kommit hem. Adrenalinet pumpar i kroppen. Flåsar fortfarande häftigt efter att jag sprang. Konditionen är inte på topp det kan jag verkligen konstatera. Men vad gör jag uppe så här tidigt egentligen? Dessutom frivilligt innan ungarna har vaknat. Hade ju varit skoj att säga att jag varit ute på klubb och dansat ända fram tills nu. Men jag har likt en inbrottstjuv smygit mig omkring i villakvarteren. Målet var ett mycket speciellt radhus. Inte för att de har guld och glitter. Utan för att där inne låg Anna och Kent som ska gifta sig idag. Och ska man gifta sig, ja då får man stå ut med att det smygs omkring på tomten på natten och busas.

Mohahahaha....moohahahahaaaa...

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Hm.. spännande. Berätta sen vad du gjorde.

Anonym sa...

Tack för allt, ni va helt underbara, det bästa är att både Kent och jag va vakna den tiden ni va här... Haha tänk om jag gått ner för trappan och sett er smyga på vår tomt, jag hade ju dött av både rädsla och skratt...

Sååå kul...Love it!!

Eric sa...

Sounds awesome! Hur länge sprang du? Emotsats till min fru så älskar jag att springa, förut bara så där nåra km... akta dig för att innan du vet så börjar du som jag att tänka på halv mara...

spring spring!