torsdag 29 maj 2008

Nejdå jag har inte glömt...

... bort bloggen. Men det har bara inte funnits tid till att skriva. Jag har varit fullt upptagen med att fira min lilla älskling som fyllt 4 år. 4 år och 4 kalas blev det. Han måste var speciell.

Så stället för att skriva inlägg här har jag bakat bullar. Skrivit listor. Ammat F. Stoppat godis plus leksak i 12 små kalaspåsar. Slagit in presenter. Städat. Städat. Städat. Tänkt tillbaka för 4 år sen vad jag gjorde då minut för minut. Ammat F. Blåsit upp ballonger. Hämtat andan. Bakat kakor. Slickat skålar. Diskat. Ammat F. Gjort en monster tårta med fyra lager som hotade att glida isär och bli en god kladdig sörja i fyra delar. Kastat omkring serpentiner. Lekt skattjakt med 12 små underbara barn. Aktat mig för piraterna som gömmer sig i skogen och vaktar skatten. Pustat ut och ammat F. Städat. Diskat......zzzzzzzzzzzzzzzzzzz i en vecka efter.

Men oj vad roligt det har varit.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Weee!!! Att du orkar!!! Jag längtar efter mina brorsbarn... men jag är i Stockholm 19 Aug - 3 Sept!!! :-)

Mija sa...

Va kul, då kanske vi hinner träffas?