lördag 5 april 2008

.... . .--- ..--. ..--..

Inatt började våra nyinflyttade grannar ta kontakt med oss. Vi har ju inte hunnit hälsa på varann ännu, men inatt tog de kontakt. Men på ett märkligt sätt. Morseknackning. Det var så svårt att förstå vad de ville. Fika? En kopp socker?

Jag kan ju inte morse, så det funkade inte alls. Inte kunde jag googla heller för F var så ledsen. Det är inte lätt att vara liten och snorig.

Men jag undrar vad grannarna ville eller vill, för de fortsätter att ta kontakt men varje gång så är jag upptagen med F. Måste fråga dem när jag träffar dem i trappen någongång, då kan jag ju även tala om att jag gärna vill lära mig morse men inte är så duktigt ännu. Så de får knacka långsamt i början.

1 kommentar:

MammaVictoria sa...

Haha...

Jo visst kan jag ta nyckel..men kanske åker fast i t-banan. mamma victoria tvingas planka varannan tur.. Men snart hoppas jag på ett fett tillskott!!