torsdag 24 april 2008

Jag är en våghals


"Toppen! Det är sådana som du som gör världen mer spännande. Var bara försiktig så att du inte får det lite för spännande för ditt eget bästa! Som många våghalsiga är du kanske villig att ta lite högre risker för att få större avkastning på dina investeringar. Utmaningen för dig är antagligen att inte ta större risk än nödvändigt. Det är där vi kommer in i bilden.

Om vi skulle ge ett tips till våghalsiga....."

Ja, jag är en våghals enligt Nordeas personlighetstypstest. Hhumm...det känns ju kul att jag gör världen mer spännande. Men hur gör jag då? Det är ju inte så himla spännande att byta blöjor. Antingen är det en kissblöja eller en bajsblöja. Aldrig någon överraskning där inte. Samma samma.

Oj, nu måste jag försöka leva upp till det här. Måste göra världen mer spännande.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Vad hände med våghalsen sen då?