söndag 20 april 2008

Sova sova säng säng säng

I torsdag hade jag och söner picknick efter dagis. Det blev en lyxpicknick. Med guldglasen, Malins fina biltallrik, farmorsduk och en nyplockad vårbukett som jag fått av A. Jag och A hade bakat ännu en till smarrig chokladkaka eftersom pappa var över på onsdagskvällen. Vi verkar bara äta chokladkakor i den här familjen, jo det har blivit en del. Men så kan det vara ibland.

Den här veckan har jag inte fått min tid till att räcka till. Jag har inte fått tid till att skriva här.

Snarare är det så att jag har prioriterat att sova. Kanske också för att baka ckokladkakor.

F har helt kastat om sina fina rutiner han hade. För ett tag i alla fall. Jag vet att bebisarna kan vara så där lite luriga, de låter sina föräldrar tro att de har lite koll. Just när man tror det, då ändras allt och man måste börja om för början.

Så därför har min sömn inte varit så bra. Typ inte alls.

Nu i fredags skulle jag vara hos BVC kl 14. Men icke! Jag sov då. Tur att man har en sådan gullig BVC sköterska som tyckte att det var rätt av mig. Att sova på hennes tid.

Inga kommentarer: