söndag 2 mars 2008

Frank den uppriktige












Hjälp, nu har vi verkligen kört fast här! Varför ska det vara så svårt med killnamn. Just nu funderar vi starkt på namnet Frank. Vi gillar namnet Frank. Ovan har jag samlat några Frankisar men som ni ser har det smygit sig in ett blonderat svart får som får oss att tveka.

Jag gillar Frankie-boys sköna style. Vuxit upp, tack vare pappa, med Frank Zappa. Jag minns att jag snodde en plansch på en toalettsittande Frank av pappa. Den satt fint på min vägg i flickrummet. Undrar om han saknar den?

Den sista Frank här tycker jag bara är rent läskig. Visst han var duktig när det begav sig och det var ganska komiskt med hans wrestlingsförsök i USA. Så killen bjuder på sig. Det uppskattas.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.