onsdag 2 juli 2008

En av alla dessa milstolpar

Så här nära har inte varit ett körkort på länge. Brevid mig har jag alla papper som jag fyllt i för att få ett körkortstillstånd. De är välfyllda nu med all information de kan tänkas behöver om mig. Så nu ska jag leta efter kuvert och slicka frimärken. Sen ut för att leta efter en gul brevlåda.

Igår var jag och besökte närmaste körskola. Pratade med en härlig tant som jag nu bestämt mig för att det är hon som ska se till att jag förverkligar min dröm. Snart ska vi ut på vägarna hon och jag. Jippiiiii...!!!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

BRA!!! När du har kortet i handen kommer du inte kunna fatta att du varit utan det!! Bara att ha möjligheten att köra en bil är värt det! Det vet jag som haft kortet i lite drygt 2 år nu...

Mija sa...

Jag redan inte hur jag klarar mig utan bil med två ungar hahaha...

Vi ses snart!

Kram