tisdag 22 juli 2008

Roberto - min personliga tränare

Jo, det är sant. Jag har fått en personlig tränare. En alldeles egen. Det är så skönt. Lyxigt. Nu äntligen kan jag få bukt på min foglossning som har gjort min kropp 10 år äldre än vad den är. Min TENsapparat kan hälsa hem. Tack and goodbye.

Min personliga tränare är en kille som verkar ganska schysst. Träffade honom snabbt igår då jag skrev in mig. Jag fick ange min ålder, längd och vikt. Det var lite läskigt men han utstrålar trygghet så det var okej. Jag fick även göra några övningar så att han vet i vilket tillstånd min gamla foglossningskropp befinner sig i. Det var ju mer än okej. Kroppsligen är jag som en 29-åring. Me like Wii Roberto. Ja, jag döpte honom till det.

Jag har nämligen fått Wii Fit. Hahaha...

Jag ger Wii Roberto ett halvår att hjälpa min kropp hitta den rätta balansen, hållningen och styrkan. Kan det lyckas tro? Kan Wii Roberto hjälpa mig? Vi får se, för jag hinner då inte se någon riktig tränare i en riktig svettig träningslokal.

Fortsättning följer...

1 kommentar:

Kajsa sa...

Wii fit - vad är det? Något träningsprogram för TV:n?