onsdag 2 juli 2008

Varnar känsliga ickeföräldrar, stark bild!









F checkade in på SPA medans jag lagade lunch. Han var så kvittrande glad. Jollrade jättehögt och höll på som tusan. Super tyckte jag som snodde ihop lunchen till mig och A. Här gäller det att passa på när han var så glad. Jag hann diska lite också och det är ju jättekonstigt, här borde jag ha fatta att det inte riktigt stod rätt till, för han brukar vanligtvis inte vara så glad i att sitta i babystolen så här länge.

Det var tydligen väldigt skönt med en bajsinpackning för fötterna.

Han hade bajs ända upp i nacken. Det var bara att ta hela SPA-paket och ställa i duschen. Jag fattar inte de här bajsbomberna. Hur mycket kan det komma ur en sån här liten kille? Egentligen...
Undrar om USA klassar detta som terrorism? Blir vi svartlistade? Och undra om jag nu blir kollad av FRA-spionerna?

Over and out....knaster sprAk...

Inga kommentarer: