onsdag 2 juli 2008

Sömnpiller

Skit vilket sömnpiller boken är. Körkortsboken alltså. My god! Det här kommer nog inte bli så lätt som jag trodde.

Jag satte mig nu tidigare entusiastisk och började gå igenom vad pärmen innehöll. Skrattade högt när jag klarade av skylttestet ganska bra. Likaså ett annat testhäfte som handlade om själva körningen. Högerregeln och helljus på, väjningsplikt, blinka och håll avstånd.

Allt var roligt i de små häftena När jag sen satte mig för att börja läsa den riktiga tjocka boken föll ögonlocken plötsligt ner som furor. Det gick inte att öppna dem igen. Bara i 5 sekunder åtgången för att sen totalt falla kaboom. Tvärkört. Nu måste jag förlita mig på kunskapen jag pluggande in för 5 år sen. Skit också!

Nu tar jag med mig boken till sängen för nu tänkte jag sova. Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kör hårt! Du fixar det, blir roligare när du börjar köra oxå! Lycka till!

Mija sa...

Tack! :)
Vill ha lika snygg svart fin bil som du.