tisdag 22 januari 2008

What's the Deal with Old Guys and Giant Glasses?


Konstnär A 3,5 år

Har fått en sån fin teckning av A som jag bara måste visa här. Men jag undrar om jag tjatar så mycket om att jag längtar till våren och om att äntligen kunna gå ut? För A verkar har fattat att tjatmorsan är desperat.

För här går jag i sällskap med en liten kanin och plockar hallon, jordgubbar och blåbär. Mums! Jag tycker verkligen att A har fått till mina ögonfransar, de är så lååånga och ett par nya glajer har jag fått som liknar något som David Letterman skulle ha kommenterat med "What's the Deal with Old Guys and Giant Glasses?" De röda armarna är min nya röda fina kappa.

Jag frågade var han, pappa K och bebisen är eller gick jag här ensam? Nej, både han och pappa K var utanför bilden och spelade fotboll, det fick inte plats och bebisen kunde han ju inte rita för han visste ju inte hur Han ser ut. (A tror stenhårt på att det är en lillebror som ligger i magen.)

Inga kommentarer: