onsdag 6 februari 2008

Vissa gör tydligen vad som helst

Jo, Camilla...det här med möbelmässan. Det kanske inte är så dumt när jag tänker efter. Jag kanske kan få komma ändå? jo, jag vet. Vi skrattade gott när vi pratade om det sist. Hahaha skulle jag, gå på mässan? Hahaha! Foglossningsmamman? Va tokigt!

Men seriöst, jag kan ju vara en runner till dig och Tomas. Du vet snabbare än blixten till kopieringsrummet, snabbare än blixten till pressrummet, kaffemaskinen...eller?

Det blir asbra! Fint! Men ska vi säga så? Ni kommer inte att ångra er?

3 kommentarer:

Anonym sa...

ambulans fram och tillbaka. piece of cake!


åh jag vill ha carrotcake.nu

Anonym sa...

Jag lovar, klockslag fungerar! Och som sagt skrev 20 tusen på en lapp och blev förvånad att jag höll på att sälja för 22 tills hon prutade till 20...så det är precist!!!

Anonym sa...

VA faaaan, mitt rubrikfält är borta.??????????????