onsdag 13 februari 2008

Nu måste det väl vara våran tur snart, va?

Idag är det dags för förhoppningsvis det sista MVC besöket. Fast det vet man ju aldrig. Den här lilla ungen verkar stortrivas i mig, så han/hon stannar kanske ytterligare i några veckor för att leta efter den där naveln och käka upp sig lite till. Puhu! Just nu tänker jag inte på det, utan på hur jag ska ta mig till MVC på egen hand.

Min mobil surrar till. Ett meddelande från K. "De fick en dotter imorse. :D"

Hurra hurra hurra hurra!!! Vad roligt, grattis...hihihi...nu blir jag alldeles...alldeles lycklig. Grattis till de lyckliga föräldrarna. Hoppas på att få höra mer av K när vi träffas i eftermiddag. Hörde du det bebis. Wilmers lillasyster bestämmde sig för att komma ut. Ska inte du också göra det nu?

Snälla...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Seg den är..så fort jag tycker att jag varken får kommentarer hos mig eller du lägger upp nåt.. så tror jag hoppas undrar och tror att NU nu nu nu... men sen regnar det in komments så nehe falsk förhoppning.. när e mvc?

Mija sa...

Skulle tro att anomym är fröken anonym, eller hur?

Vi ska vara där kl.14.30

MammaVictoria sa...

ja jag fick inte fram nån rad men tänkte att du fatta..jaja vi läser varandra. Jobbar folk kanske..